soliderDanne Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Hej jag har brännt flera spel till min 360 när ja var hos en kompis och vi testade så att spelen skulle funka på hans 360 och de gjorde dom men sen när ja kommer hem och ska spela så funkar dom inte på min xbox 360. någon som vet vfr?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 är ditt chippat/flaschat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Som underwar sade så är ditt 360 troligen ochippat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 är ditt chippat/flaschat?Förmodligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 måste vara så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det kan ju också vara PAL-inställningarna som spökar. De ska vara på PAL 60, inte 50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Men den största anledningen är att ditt inte är chippat medans hans är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det kan ju också vara PAL-inställningarna som spökar. De ska vara på PAL 60, inte 50. då kommer det ju upp en varningstext. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) Det kan ju också vara PAL-inställningarna som spökar. De ska vara på PAL 60, inte 50. då kommer det ju upp en varningstext. Inte alltid. Redigerat 29 Juni 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det kan ju också vara PAL-inställningarna som spökar. De ska vara på PAL 60, inte 50. då kommer det ju upp en varningstext. Inte alltid. "Inte alltid."... Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soliderDanne Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 det är chippat hos chipper i örebro, lämnade in det och sa att de skulle chippas och gjorde dom de vet inte vilket chipp de är men något är det, jag tkr att det är konstigt för att han har lämnat in de på samma ställe. en del brända funkar ju och en del inte men de här funkar på hans men inte min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Ring kundsupporten hos Chipper i Örebro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.