Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 e det nån som tycker nån annan e speciellt jobbig? det finns många som jag tycker och vissa går i min skola och andra e på annat håll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Ja, det är klart att det finns personer man tycker är jobbiga! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 beskriv hur dem e då! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! I min klass (samma som zorros) finns det 4 som är x-tra jobbiga, de heter Amaal, Dimitris (Dimi), Jalal och Ahed. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 haha ja just det ja du tycker itte om amaal ja! hehe...du kan itte jobba så bra me henne va?!?! :lol: du glömde haben, han kan va jobbig om han slår sig ihop me ahed! :angry: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 haha ja just det ja du tycker itte om amaal ja! hehe...du kan itte jobba så bra me henne va?!?! :lol: du glömde haben, han kan va jobbig om han slår sig ihop me ahed! :angry: :D Hmm, konstiga namn... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 (redigerat) du glömde att vi lever i sverige! där e 99% av befolkningen från andra länder nästan... :P Redigerat 24 Mars 2004 av Zorro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Sääkert, ingen i våran klass har iallafall konstigt namn... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jaja ok då men i gbg så e det iaf många! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jaja ok då men i gbg så e det iaf många! B) Invadrar stad.... NÄ JAG BARA SKOJA!!! :lol: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 gör inget jag bryry mig itte ;) jag e ju svenne så jag tar itte illa upp! invandrana e faktiskt lite vilda! det var två som hade gått till en skola nära min och slått ner en kille där me basebollträ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 vad normalt att slå ner en kille med basebollsträ. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.