DiRtY Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 tja undrar om det är nån som vet nåt om den nya funktionen som skulle komma till gta 4 live, det som gör att man ska kunna vara inne flera tusen spelare i samma värld och göra saker tsm som att bilda gäng ochsånt? nån som vet när den ska komma??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 tja undrar om det är nån som vet nåt om den nya funktionen som skulle komma till gta 4 live, det som gör att man ska kunna vara inne flera tusen spelare i samma värld och göra saker tsm som att bilda gäng ochsånt? nån som vet när den ska komma??? Nej, Men det låter coolt, Enda funktionen jag vet är Den biljakten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 tja undrar om det är nån som vet nåt om den nya funktionen som skulle komma till gta 4 live, det som gör att man ska kunna vara inne flera tusen spelare i samma värld och göra saker tsm som att bilda gäng ochsånt? nån som vet när den ska komma??? ge mig källa tack. annrs tror jag inte på dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 tja undrar om det är nån som vet nåt om den nya funktionen som skulle komma till gta 4 live, det som gör att man ska kunna vara inne flera tusen spelare i samma värld och göra saker tsm som att bilda gäng ochsånt? nån som vet när den ska komma??? ge mig källa tack. annrs tror jag inte på dig ska se om jag hittar den, de tvar några veckor sen. kan tyvär inte hitta den men tror jag läste det på www.gameplayer.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 har inte hört om det fören nu så jag vet inte vad jag ska tro... men det vore coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 har inte hört om det fören nu så jag vet inte vad jag ska tro... men det vore coolttyckt ejag oxå när jag läste det, men det komme rla upp nåt om det snart hoppas jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 fy f*n va roligt!!! :D :lol: :gitarr: :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidso Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 jag tvivlar verkligen på detta, men skulle absolut tycka det va coolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 men asså har läst det nån stans men kommer inte ihåg vart ska leta igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Menar du expansionen som kommer i November (exlusiv till Xbox 360)? Expansionen . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 kan vara det, emn de avslöjar det ju inte men jag lovar jag har läst det någon stans tänk om det var hemligt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 när man läser om det så står det ju att man bara kan vara 16 som max online så du kan det ju inte bli så fullt med anndra som man först tänkte sig men det skulle ändå va coolt, och så tycker jag att det var dåligt att man inte kan vi 2 på samma konsol som på san andreas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg