Hoppa till innehåll

Nån Som Har Hört Nått Om Det Nya Gta 4 Live?


DiRtY

Rekommendera inlägg

när man läser om det så står det ju att man bara kan vara 16 som max online så du kan det ju inte bli så fullt med anndra som man först tänkte sig men det skulle ändå va coolt, och så tycker jag att det var dåligt att man inte kan vi 2 på samma konsol som på san andreas...

att man kan bara vara 16 det e la i nuläget när man typ kör death match elelr nåt, men nui pratar vi om att man e nnågra tusen spelare i samma värld och det bara fortsätter att gå vidare och slutar inte när man har dödat och fått massa poäng.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst 55_66

tja undrar om det är nån som vet nåt om den nya funktionen som skulle komma till gta 4 live, det som gör att man ska kunna vara inne flera tusen spelare i samma värld och göra saker tsm som att bilda gäng ochsånt?

nån som vet när den ska komma???

 

ge mig källa tack.

annrs tror jag inte på dig

 

Jag läste det på Gamereactor.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilket nummer?

I nr 58, Så här stog det.

 

" Det sägs att Rockstar redan arbetar på nästa del i Grand theft auto serien som kommer bli helt annorlunda än tidigare delar. Tanken är nämligen att det ska bli ett onlinespel med tusentals seplare som springer omkring i samma stad begår brott, Utför uppdrag, Och bildar gäng "

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då är det ju ett nytt spel som säkert kommer ha månaskostnad, det är vad jag förstår av den texten. Då måste man säkert betala 600:- förspelet, sen typ 100:- i månaden för Xbox Live och sen vill de som gjort Gta-spelet ha pengar för att hålla serverna uppe och så.

600:- för spelet och sen 200:- i månade? Nej, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MEN DET STÅR ATT DET ÄR ETT RYKTE!!

 

Det sägs att Rockstar redan arbetar med nästa del i grand theft auto - serien som kommer bli helt annoorlunda än tidigare delar. Tanken är nämligen den att det ska bli ett online spel med tusentals spelare som springere omkring i samma stad, begår brott, utför uppdrag och bildar gäng!

 

Så står det i Nummer 58. I nummer 57 står det:

 

RYKTEN:

 

Action i Vice City.

Det sägs redan att nya gta spelet ska utspälla sig i Vice City. Där staden är större och det finns online tillgång.

Spelet kommer att vara klart i slutet av 2009.

 

DET ÄR RYKTEN! Vem vet vad det kommer stå i nummer 59! Alltså: Underwar bara mixade ihopp allt!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MEN DET STÅR ATT DET ÄR ETT RYKTE!!

 

Det sägs att Rockstar redan arbetar med nästa del i grand theft auto - serien som kommer bli helt annoorlunda än tidigare delar. Tanken är nämligen den att det ska bli ett online spel med tusentals spelare som springere omkring i samma stad, begår brott, utför uppdrag och bildar gäng!

 

Så står det i Nummer 58. I nummer 57 står det:

 

RYKTEN:

 

Action i Vice City.

Det sägs redan att nya gta spelet ska utspälla sig i Vice City. Där staden är större och det finns online tillgång.

Spelet kommer att vara klart i slutet av 2009.

 

DET ÄR RYKTEN! Vem vet vad det kommer stå i nummer 59! Alltså: Underwar bara mixade ihopp allt!!

men tänk om det blir så da, alla tycker ju det skulle bli as coolt så vrf skulle de itne göra det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men i förra nummer 57 står det om nästa GTA som ska va i Vice City. Och i nummer 58 står det om nästa online GTA. Vaddå????? Ska dem göra båda spelen sammtidigt elr? Det finns en massa andra rykten ochså. Tex: Gudfadern 2.

 

Okej, ta det lungt. Du behöver inte bli arg.

 

Sorry, men det var ju kul! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...