Hoppa till innehåll

Probs Med Vlc Media Player Och Windows Media Player.


Sidney

Rekommendera inlägg

När jag ska använda VLC media player för att titta på en dvd film (inte bränd eller nedladdad) så får jag ljud men ingen bild. Men om jag högerklickar och trycker på skärmbild får jag bild i nån sekund. Vet någon vad som är fel?

 

 

När jag ska använda Windows media player för att titta på en dvd film (inte bränd eller nedladdad) så får jag ljud men ingen bild. Vet någon vad som är fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har Vista på datorn jag använder nu. Testar att ladda ner saken du länkade till nu (20 min :/ ). Vart ska man lägga filen sen?

 

Laddat ner det nu. Vad ska man göra nu då? Startar VLC media player och jag får fortarande ingen bild. Måste man göra nåt först eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har Vista på datorn jag använder nu. Testar att ladda ner saken du länkade till nu (20 min :/ ). Vart ska man lägga filen sen?

 

Laddat ner det nu. Vad ska man göra nu då? Startar VLC media player och jag får fortarande ingen bild. Måste man göra nåt först eller?

hade samma problem med vlc men tog bara bort det och sen installade det på nytt och då funkade det fin fint.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...