Sidney Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 När jag ska använda VLC media player för att titta på en dvd film (inte bränd eller nedladdad) så får jag ljud men ingen bild. Men om jag högerklickar och trycker på skärmbild får jag bild i nån sekund. Vet någon vad som är fel? När jag ska använda Windows media player för att titta på en dvd film (inte bränd eller nedladdad) så får jag ljud men ingen bild. Vet någon vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Kanske något med codec, har det alltid varit såhär? Om du har Vista kan du prova att ladda ner Vista Codec Package, det har hjälpt mig och en annan som jag skickade det till här på fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Har Vista på datorn jag använder nu. Testar att ladda ner saken du länkade till nu (20 min :/ ). Vart ska man lägga filen sen? Laddat ner det nu. Vad ska man göra nu då? Startar VLC media player och jag får fortarande ingen bild. Måste man göra nåt först eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Har Vista på datorn jag använder nu. Testar att ladda ner saken du länkade till nu (20 min :/ ). Vart ska man lägga filen sen? Laddat ner det nu. Vad ska man göra nu då? Startar VLC media player och jag får fortarande ingen bild. Måste man göra nåt först eller? hade samma problem med vlc men tog bara bort det och sen installade det på nytt och då funkade det fin fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Det är bara att installera den filen, det är ju en .exe fil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.