Plankan Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (redigerat) När jag har fått mitt ps3 så har jag ju ingen kompis! :( . Så jag tänkte att ni kunde skriva ert PS3 namn i detta ämne. OBS! Skriv bara ditt namn om du vill köra GTA IV online, Jag är riktigt bra! (Speciellt på Coops N Crooks). Jag skriver ner att jag har fått mitt Ps3 i detta ämne när jag får det Redigerat 30 Juni 2008 av Plankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (redigerat) av alla utmaningar, är jag bäst på cops n' crooks tror jag nog. Joina GTA IV gruppen :) där kan du skriva dinn account. och du, hur vet du att du är bra på cops N crooks när du inte ens har en ps3? Redigerat 30 Juni 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Adda mig , kulfeldt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 av alla utmaningar, är jag bäst på cops n' crooks tror jag nog. Joina GTA IV gruppen :) där kan du skriva dinn account. och du, hur vet du att du är bra på cops N crooks när du inte ens har en ps3? Han gick hem till en kompis satt dör och spelade i 12 timmar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 av alla utmaningar, är jag bäst på cops n' crooks tror jag nog. Joina GTA IV gruppen :) där kan du skriva dinn account. och du, hur vet du att du är bra på cops N crooks när du inte ens har en ps3? Han gick hem till en kompis satt dör och spelade i 12 timmar ;) Jag har kört hos min kompis. ONLINE. Jag körde: Team Mafiya Work, Coops N Crooks, Race och free mode. Free mode är bäst, men jag är bättre på Coops N Crooks. InTech, kan inte jag få ditt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Näh, jag kan få ditt namn. Hehe, låter som värsta scammet på något sätt XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Adda mig: twinkle_xcb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Adda mig: twinkle_xcb Ska adda dig så fort jag får GTA IV OCH PS3 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Mitt namn är DJXout :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag har redan gjort en exakt likadan tråd. Btw, Wendos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Adda mig: twinkle_xcb Ska adda dig så fort jag får GTA IV OCH PS3 :lol: Vad bra, tack! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 alla som vill adda min nya viko554 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.