FuskMasterOfHalo Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Hej, jag planerar att öppna en roleplaying server som jag kommer hosta 24/7, det betyder dygnet runt, jag behöver hjälp att få fram ett gamemode som passar bra & fungerar bra vilket resulterar i mindre fixningar. Om du vill bli admin på den kommande servern så får du skicka din e-mail till mig så addar jag dig. Om du vill bli påmind om när servern öppnar så kan du skicka din e-mail också. Jag hoppas intresset blir stort för då lär det bli en svensk rpg server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Hej, jag planerar att öppna en roleplaying server som jag kommer hosta 24/7, det betyder dygnet runt, jag behöver hjälp att få fram ett gamemode som passar bra & fungerar bra vilket resulterar i mindre fixningar. Om du vill bli admin på den kommande servern så får du skicka din e-mail till mig så addar jag dig. Om du vill bli påmind om när servern öppnar så kan du skicka din e-mail också. Jag hoppas intresset blir stort för då lär det bli en svensk rpg server. Jo, nice.. jag tror jag ligger före dig :) Har host, scripter och en kommande hemsida. Btw, vet du inte äns skillnaden mellan RP och RPG bör du inte äns tänka på att lägga upp en server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Hej, jag planerar att öppna en roleplaying server som jag kommer hosta 24/7, det betyder dygnet runt, jag behöver hjälp att få fram ett gamemode som passar bra & fungerar bra vilket resulterar i mindre fixningar. Om du vill bli admin på den kommande servern så får du skicka din e-mail till mig så addar jag dig. Om du vill bli påmind om när servern öppnar så kan du skicka din e-mail också. Jag hoppas intresset blir stort för då lär det bli en svensk rpg server. Jo, nice.. jag tror jag ligger före dig :) Har host, scripter och en kommande hemsida. Btw, vet du inte äns skillnaden mellan RP och RPG bör du inte äns tänka på att lägga upp en server. Han kanske gjorde en typo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg