Hoppa till innehåll

Minneskort


Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Ok, Tack. Då passa jag på att fråga. För jag köpte ett nytt simkort idag. 3 kontant... Laddade den med 300 och fick mass bonusgrejer... Först var jag inne på Planet3 som det kallas och sånt. Alltså internet. Sen använde jag inte telefonen på länge. Och kopplade in den till datorn via USB. Dataöverföring... Då var man tvungen att ha minneskort, så beställde ett. Efter där sen så skulle jag gå in på internet igen på mobilen. Då stog det att Datapaket är inte tillgängligt. Kolla nätverkinställningarna.... Startade om telefonen. Och nu kommer inte det upp men nu så laddar det i 4 år och jag kommer aldrig in på internet... Booring... Ännu mer tacksam om nån svarar på det :) :) :)

 

Har en NOKIA 6120 om det spelar nån roll...

Redigerat av BLITZFREEDOME
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej. Vet inte riktigt var man kan lägga denna frågan, men kanske ingår i Media? Jo, men hur många låtar ungefär får plats på ett 1GB minneskort? Tacksam För svar.

jag har 1 gig och får plats med ca 150 låtar...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...