BLITZFREEDOME Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Hej. Vet inte riktigt var man kan lägga denna frågan, men kanske ingår i Media? Jo, men hur många låtar ungefär får plats på ett 1GB minneskort? Tacksam För svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Låt oss säga att varje låt du lägger in är 4 mb, dela på 1000mb, 250låtar ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Har 1 gb på min mp3 och jag kan ha 280 låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (redigerat) Ok, Tack. Då passa jag på att fråga. För jag köpte ett nytt simkort idag. 3 kontant... Laddade den med 300 och fick mass bonusgrejer... Först var jag inne på Planet3 som det kallas och sånt. Alltså internet. Sen använde jag inte telefonen på länge. Och kopplade in den till datorn via USB. Dataöverföring... Då var man tvungen att ha minneskort, så beställde ett. Efter där sen så skulle jag gå in på internet igen på mobilen. Då stog det att Datapaket är inte tillgängligt. Kolla nätverkinställningarna.... Startade om telefonen. Och nu kommer inte det upp men nu så laddar det i 4 år och jag kommer aldrig in på internet... Booring... Ännu mer tacksam om nån svarar på det :) :) :) Har en NOKIA 6120 om det spelar nån roll... Redigerat 30 Juni 2008 av BLITZFREEDOME Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Du skulle kunna ringa till 3 och fråga, men har jag förstått rätt: internet funkar inte när du satte i minneskortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Hej. Vet inte riktigt var man kan lägga denna frågan, men kanske ingår i Media? Jo, men hur många låtar ungefär får plats på ett 1GB minneskort? Tacksam För svar.jag har 1 gig och får plats med ca 150 låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Har en mp3 med 2 gig, är just nu på 200 låtar, inte ens halva :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 ALLTING kan man få fram via google, sök bara på "how many songs on 1gb" eller liknande... det beror också på hur hög kvalité låten har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Jag har 382 låtar på min mobil, och den har 2gb, och den har 100 mb kvar på minneskortet, alla låtar är olika storlekar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.