Plankan Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Köp inte Army Of Two köp Rainbow Six vegas 2 MMM... Det är ku ju! Har testat PC- versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Uncharted: Drakes Fortune, Assassins Creed, Devil May Cry 4 och Half Life2: The Orange Box. Har alla 4spelen som jag radade upp och alla 4 spelen är grymma. >>>Trailer Uncharted >>>Trailer Assassins Creed >>>Trailer Devil May Cry 4 Och Half - Life2 känner du ju säkert till. Uncharted, Assassins Creed och Orange Box är action spel och Devil May Cry 4 är RPG och ett actionspel såklart. Orange Box innehåller 5spel varav Half-Life2, Half-Life2 Episode 1, Half-Life2 Episode 2 , Portal och Team Fortress 2. Half-Life2, Half-Life2 Episode 1, Half-Life2 Episode 2 tillhör spelet Half-Life2 medans Portal och Team Fortress bara är som "extra spel" till boxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 cod4 är kul... (call of duty 4) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 (redigerat) Jag har bestämt mig:............ World of warcraft!!! Nä! bara skoja: Army of two såklart!! Jag tänkte köpa littlebigplanet, men det ska dem tyvärr lägga ned.... Redigerat 3 Juli 2008 av Plankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Ratchet and Clank! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jag har bestämt mig:............ World of warcraft!!! Nä! bara skoja: Army of two såklart!! Jag tänkte köpa littlebigplanet, men det ska dem tyvärr lägga ned.... lol, vem försöker du lura? har du sett alla trailers, gameplay och liknande på gametrailers.com eller? jag börjar tro att du varken kommer få en eller har en ps3. Och "chefen" för spelet har lovat att det kommer i höst... Ja, om du nu har det.. harkel så rachet & clank - tod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag har bestämt mig:............ World of warcraft!!! Nä! bara skoja: Army of two såklart!! Jag tänkte köpa littlebigplanet, men det ska dem tyvärr lägga ned.... lol, vem försöker du lura? har du sett alla trailers, gameplay och liknande på gametrailers.com eller? jag börjar tro att du varken kommer få en eller har en ps3. Och "chefen" för spelet har lovat att det kommer i höst... Ja, om du nu har det.. harkel så rachet & clank - tod OK <_< , försökte lura dig. Du älskar ju Littlebigplanet, men du är för smart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 LittleBigPlanet är ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 (redigerat) Jag tror BF Bad Company blir riktigt kul om du kör "multiplayer". Jag har inte BF:BC men tror det e riktigt kul. InTech: Tröttnar du aldrig på LBP? Redigerat 4 Juli 2008 av BLITZFREEDOME Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) Fick hem mitt ps3 igår, så j'a'vla roligt! Ska fixxa online till mitt ps3 imorn, ska bli as kul ! :> Men dom spelen jag köpte när jag köpte mitt Ps3 (beställde från Siba) är Army of Two (rekommenderar!) - offline/online . Uncharted: Drake's Fortune (rekommenderar!) - offline . BF: Bad Company (rekommenderar) - offline/online . NFS: ProStreet (rekommenderar) - inga sportspel sadu :< Guitar Hero 3 + gittar (rekommenderar) - inte guitar hero heller ? :< Redigerat 9 Juli 2008 av Gambet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Ehm... Mafia 2 har inte kommit än. Men iaf, här är några spel som jag gillar: Metal Gear Solid 4 Ratchet and Clank: Tools of Destruction Resistance: Fall of Man Det var bara några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.