Laithean Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Så det är så det händer man blir liten igen vad synd.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 ja :( det var ju hemskt! man skulle ju typ fortsätta vara stor (och gifta sig med zelda :D skojja). det känns liksom som att inget hänt när man blir liten igen :( Jag ville också att Link och Zelda skulle bli kära! Fånigt, kanske, men det hade varit rätt gulligt :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jag vill ju att Zelda och Link skulle bli kära(jag älskar lyckliga och romantiska slut) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 jag visste inte att man kunde möta ganon hela tiden efter att amn klarat spelet första gången jag gjorde det så jag trodde att jag skulle få göra om allt igen Kan man möta Ganon igen??? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (Rumiko @ 05/04-2004 08:57:40) ja :( det var ju hemskt! man skulle ju typ fortsätta vara stor (och gifta sig med zelda :D skojja). det känns liksom som att inget hänt när man blir liten igen :( Jag ville också att Link och Zelda skulle bli kära! Fånigt, kanske, men det hade varit rätt gulligt :D. Jag ville det, och det verkade som det, men så tänkte jag på Malon och Saria som också är kära i Link, så det kanske var rätt av Zelda att ge Link lite tid att tänka på vem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (Kanji-Thoridahs @ 05/04-2004 10:55:59) (Rumiko @ 05/04-2004 08:57:40) ja :( det var ju hemskt! man skulle ju typ fortsätta vara stor (och gifta sig med zelda :D skojja). det känns liksom som att inget hänt när man blir liten igen :( Jag ville också att Link och Zelda skulle bli kära! Fånigt, kanske, men det hade varit rätt gulligt :D. Jag ville det, och det verkade som det, men så tänkte jag på Malon och Saria som också är kära i Link, så det kanske var rätt av Zelda att ge Link lite tid att tänka på vem. Malon och Saria är väl inte kära i Link. Saria är ju bara ett barn och Links bästa vän. Och Malon har aldrig sagt att hon är kär i Link. Däremot är ju Link förlovad med Ruto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 ja. .. saria gillar honom iallafall han är förlovad med ruto zelda gillar honom malon har dom inte sagt något om.. men jag tror hon gillar link talon ville ju att dom skulle gifta sig iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 ja. .. saria gillar honom iallafall han är förlovad med ruto zelda gillar honom malon har dom inte sagt något om.. men jag tror hon gillar link talon ville ju att dom skulle gifta sig iaf :P Ja...Ruto tvingade ju på Link äktenskap!Malon gillar ju visst Link, Saria...Kanske inte... Men Zelda är ju typ den enda som inte är så... Dold eller framfusig!Hahha, fattar ni detta, denna tråden har förvandlats till en Link-kärleks-tråd, hahahah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 ja. .. saria gillar honom iallafall han är förlovad med ruto zelda gillar honom malon har dom inte sagt något om.. men jag tror hon gillar link talon ville ju att dom skulle gifta sig iaf :P Det är klart Malon gillar Link, han hämtar ju tillbaka Talon när Ingo tagit makten. Men jag tror inte nån är kär i Link och ingen är kär i honom. Han har för mycket annat att tänka på! Fast Nabooru tycker ju att han är snygg... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 nej ruto tvingade inte link till äktenskap.. link ville ha zoras sapphire (förlovnings medealjongen eller vad man ska säga) hon gav den till link och dom blev förlovade så.. link ville ju typ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 nej ruto tvingade inte link till äktenskap.. link ville ha zoras sapphire (förlovnings medealjongen eller vad man ska säga) hon gav den till link och dom blev förlovade så.. link ville ju typ :P Näääh, det kan jag nog inte hålla med om, Link var ju tvungen att ta stene, han visar ju efteråt att han hellre slänger sig i vattnet än att vara med Ruto, med ett mysko ljud som tilägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (Kanji-Thoridahs @ 05/04-2004 21:52:13) nej ruto tvingade inte link till äktenskap.. link ville ha zoras sapphire (förlovnings medealjongen eller vad man ska säga) hon gav den till link och dom blev förlovade så.. link ville ju typ :P Näääh, det kan jag nog inte hålla med om, Link var ju tvungen att ta stene, han visar ju efteråt att han hellre slänger sig i vattnet än att vara med Ruto, med ett mysko ljud som tilägg. Ja, jag håller med. Link verkar inte vara så intresserad av flickor överhuvudtaget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg