KazeN Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 ne.. men han ville ju ha ringen så han ja okej då!!! han var tvungen men han var inte så förståndig som liten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Okej är inget ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 ne.. men han ville ju ha ringen så han ja okej då!!! han var tvungen men han var inte så förståndig som liten :) Vilken ring? Menar du Zora's Sapphire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 ja, jag sa fel.. det är ju typ en medaljong eller något.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Helig sten, faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (redigerat) Jag tar tillbaka det jag sagt! Link och Malon ÄR kära! :wub: Här är bildbeviset: http://www.zeldalegends.net/fanart/display...at=10148&pos=11 ;) (Klicka på adressen.) Bläddra gärna igenom albumet. Otroligt snygga blider. Redigerat 7 April 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Det är ju fanart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Det är ju fanart! Duh! :rolleyes: Försökte vara lite rolig, men det uppfattades visst inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Hehe..Eftersom all fanart (Som jag har tittat på genom mina år) handlar att om Malon eller Zelda kysser Link, så är nog det bäst att Link får tid att välja vem!! Jag tycker nog att Malon är snyggast, och sötast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Hehe..Eftersom all fanart (Som jag har tittat på genom mina år) handlar att om Malon eller Zelda kysser Link, så är nog det bäst att Link får tid att välja vem!! Jag tycker nog att Malon är snyggast, och sötast Jag tycker nog att båda är lika söta, men Zelda och Link passar bäst ihop. Link är Hero of Time, Zelda är Seventh Sage. Båda har en del av Triforce. Båda drömmer profetiska drömmar. Båda utgör huvudpersoner i kampen mot Ganon. Malon är bara en simpel bondflicka. Närå, hon är cool. ;) Men Zelda passar bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Det kanske är därför..Alla ritar Malon och lLink tillsammans...Det kanske är att Link tycker synd om Malon..Och Link var ju en Kokiri förut..Det är ju ganska lågt också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg