Raptomex Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 CoD4, Crysis, Age of Conan, Counter strike source och ett gammalt spel som heter Kingpin :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 world of warcraft och guild wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Spelar just nu mest Guild Wars, Age of Conan: Hyborian Adventures och Team Fortress 2. Mina favoritspel är nog dock Baldur's Gate och Baldur's Gate II: Shadows of Amn, Fallout och Fallout 2, Planescape: Torment, KotOR, Icewind Dale och Icewind Dale II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Cs 1.6 och source, Cod 4 och Track mania, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst feeik Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 FlyFF ,CS, WoW, Super mario och nårra mer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Inte spelat så mkt spel på dator men provade wow 2 kvällar hos en kompis och det var verkligen ett bra spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathanx Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Counter strike Source, Guild Wars, Crysis, Assasins Creed Och Rakion :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Guild Wars, Assassin's Creed, Crysis och Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Oblivion. Flyff. Sen typ, slavehack. (a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 CS 1.6, WC3 Frozen Throne och Crysis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) CSS, Flyff, WC3 TFT och WoW (Jag spelar det inte men jag ska kanske börja för jag har spelat på en kompis acc) Redigerat 23 Juli 2008 av Angelo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Age of Conan:Hyborian Adventures, Warcraft 3:The Frozen Throne,Crysis å sen Dragonfable :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.