Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Någon som behöver hjälp med Starfox Adventures? Det är ganska kul. För dem som inte har spelat spelet så kan jag berätta lite om det. Inga klagomål tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jag har ej spelet men du kan gärna bereta lite om de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Okej! Man är en räv som heter Fox och man ska rädda en dinosaurievärld. Man ska återlämna spellstones i två slags tempel. Det är fyra styckna spellstones. Det är olika bossar man möter på och sånt. Jag orkar inte berätta mer. Är det ingen som har spelet och behöver hjälp???? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 nemen jag har inte spelet men har lånat de frå en kompis hur asso från början e man en tjej man ska få en nyckel vart får man den (asso man kommer typ tilll ett torn med skadade dinisaurier som ger lite info och de finns stegar och man kan ramla ner och dö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Du ska använda en bomb som finns i början och ta dig förbi lådorna och gå åt vänster sen så ser du en spricka. Där ska du kasta bomben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 hur kastar jag den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Du kastar den med den gröna knappen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 oky tack såmycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Är det något mer du behöver hjälp med? Förresten läs i instrutionsboken när du behöver hjälp hur man slår och kastar. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 ja tycker det där när man ska flyga på fågeln och skjuta ner tornen för att komma in i byggnaden... nån som har nått tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 jag tycker detta spel är det sämsta spelet(kanske att spyro är sämre) men jag inte bara klaga. fox är ju med så lite bra kanske det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 jag ska nog köpa det eller vad siger ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg