Shadowbeing Skrivet 12 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 det vet jag redan. någon har redan berättet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 När kommer det :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 non gång under 2004.då kan de lika gärna komma om ett år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Det värkar bra, nån som har en bild på det :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Jag tror inte att det finns någon än så länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 ja va inne på nintendos officiella sida men det stod inget där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Då var det alltså som jag sa. Man nu pratar vio om StarFox Adventures istället. Vilken Boss tycker ni är svårast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Andros är den klart svåraste för mig! I början verkade han lätt.. men sen när han typ slet av sig ansiktet så sket jag på mig och jag låg nog där några timmar innan jag fattade att man kunde styra åt höger/vänster när han sög in mitt skepp med munnen :D Jag trodde ju förståss att jag hade klarat spelet när Falco kom.. men så var det ju inte och jag pustade ut i förväg..det skulle jag inte ha gjort.. Nåja.. :D Luigis fråga står kvar till er andra! Vilken är den svåraste bossen på Starfox Adventures? Mvh Cheatorx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 hur hoppar man? har nyss fått det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 bara spring över en kant så hoppar han (auto-hopp, som i TWW) ett tips läs instruktions-boken nästa gång :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 hur hoppar man? har nyss fått det. Man kan inte hoppa själv, det gör det automatiskt när man ska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Hur många fuelcell måste man ha för att man ska kunna lyfta med sitt skep på den första Fox bannan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg