Gäst Mindtwistah Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Haha, gillar såna här spel, alltså där man bara springer, hoppar, fångar poängen och går i mål :) Skulle vara kul med mer motstånd, kanske fiender som rör sig. Och sen var kontrollerna sega, man kan inte springa och hoppa, för då blir hoppet fuckat :S Och jag hoppas att du gör animeringar, så att man ser fötterna när dem rör sig. Annars tyckte jag att streckgubbarna var en skön ide, simpelt men kul. Men som sagt, för enkelt att klara ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Det går inte att gå nånstans i demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Hehhe, roligt och simpelt spel ^^ ... Ni som klagar på att spelet e dåligt, så skulle jag gärna villja att ni skickar en video när ni gör ett spel .. Är inte så lätt som det verkar ^^, ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Det går inte att gå nånstans i demot?Vilka knappar trycker du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Ja, det går att gå men man kommer ju inte ut ur rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Nej och det är meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Ja,men f*n vad tråkigt? SKa man gå rutan i den lilla rutan med dem 2 gubbarna? Man kan ju inte ens ta bollen där uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Vilken med linabanan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) Nej nu fattade jag. Trodde att man skulle komma med gubben till Start! Är det riktiga spelet klart snart? Redigerat 21 Juli 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Oj har jag inte skrivet det? SRY det finns på min hemsida (HÄR). Gå bara in på spel och vällj go ore gos verision2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Tråkigt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Det var inte så kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.