smiledude Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 hej alla runescape spelare! det nya runescape har kommit gå in och kolla det är helt coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Ska kolla nu! EDIT: Members-only :( Redigerat 1 Juli 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 nej nej det är hight detalj non-members kan spela ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Den håller på att ladda nu :) EDIT: "Graphics card does not have minimum required features". Jag får väl prova med den andra datorn... Redigerat 1 Juli 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 bra bra vad har du för combat på RS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) 39. Och jag antar att du inte såg att jag ändrade inlägget. EDIT: Det VAR members-only. Redigerat 1 Juli 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 ok vi gör så här...här snackar vi om det nya runescape! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) ok vi gör så här...här snackar vi om det nya runescape! Det är bara beta.. Laggade sönder på min data :( Edit: Vad menar du med "nya runescape" Det är fortfarande samma spel.. Redigerat 1 Juli 2008 av Zeq0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) ok vi gör så här...här snackar vi om det nya runescape! Det är bara beta.. Laggade sönder på min data :( Edit: Vad menar du med "nya runescape" Det är fortfarande samma spel.. kom och klaga! det är nya grafiken! ! ! ! det är det som är nytt :lol: och vad är en Beta? Redigerat 1 Juli 2008 av smiledude Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Asså, Just nu är det Members only på dom nya sakerna för att det är en beta just nu. En beta är en test fas som vissa får testa, Och i det här fallet member. Men jag bettar på att efter betan så kmr vi få spela med Full Screen osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 hm..tack för att du svarade! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Men jag bettar på att efter betan så kmr vi få spela med Full Screen osv.Icke-members får nog aldrig fullscreen p.g.a. att reklamen inte syns då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg