Hoppa till innehåll

Min Video

Rekommendera inlägg

För några dagar sen så lånade jag en film på ett bibliotek.. och så satte jag mig och kollade på den.. och sen efter några dagar skulle jag se Scary Movie 3 med en kompis.. men så funkade den inte.. Bilden blev helt svart-vit och flimmrig.. Och då provade jag med en annan film och det hände detsamma med den :( Så det måste vart den filmen som jag lånade på biblioteket som hade orsakat allt...Så nu kan jag bara kolla på DVD.. är min video sönder nu eller behöver jag bara ett rengöringsband.. jag är nästan helt säker på att jag bara behöver ett sånt band men ville kolla iallafall för jag är inte riktigt säker än..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det är ett vanligt VHS band du snackar om så ska du se upp med att lägga magneter och sådant på dessa.

Det kan även vara så som MovieMe säger att det kan vara problem med sladdarna, se till så allt sitter i ordentligt.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

VHS? Lever du på stenåldern?

Nu för tiden så finns det nåt som heter DVD som har förmågan att spola tillbaka filmerna utan att man trycker nånstans :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Overkill

Nått som var skönare på VHS var att man kunde ta ut kasseten, sen trycka in den igen så startar den på stället den var på :(

Och VHS Stenåldern??? Det var f*n inte länge sen DVD kom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...