viko550 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 vad tycker ni om den nya uppgraderingen där man kan öppna menyn när man spelar och samla troffer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 vad tycker ni om den nya uppgraderingen där man kan öppna menyn när man spelar och samla troffer?Jag tycker den är bra, nu slipper man ju avsluta spelet för att kolla på meddelanden. Sen så låter trofé-'saken' väldigt intressant. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 hur gör man för att få troffer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Till och börja med heter uppgraderningen FirmWare 2.4. Mycket bra och nödvändig uppgradering för att göra kunden mera nöjd med produkten. (Blev jag alla fall ;) ) LÄNKAR: http://www.gametrailers.com/player/35681.html Part 1 http://www.gametrailers.com/player/35684.html Part 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 f*n vad bra asså! Hoppas Sony fortsätter med uppdateringar så att Ps3 nästan blir lika bra som 360! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 hur gör man för att få troffer? de finns kanske bara i 10 spel just nu. kommer väl några upptaderingar så det blir fler spel (upptaderingar skilda för alla spel) förövrigt så väntar jag på att uppgradera, eftersom många säger att det blir överbelastat, och ps3an förstår inte det, så då laddar den ner en trasig firmware Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 några spel man kan få troffer på är pixejunk monsters o stardust vill att det kommer till typ cod4 eller r&c tod kanske till devil may cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 du vet att man då måste spela om spelen? de stoppar fusk. om man tex klarat de, så får man köra om de. Förövrigt tog de bort 2,40 eftersom det var krångel med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 5 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 har just fått en ny ps3 ju så jag måste ÄNDÅ spela om allt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 f*n vad bra asså! Hoppas Sony fortsätter med uppdateringar så att Ps3 nästan blir lika bra som 360!ehm... säg mig vad 360 har för funktioner som är bättre än ps3's? jag är VÄLDIGT nöjd med 2.40 (det heter Firmware 2.40, inte FirmWare 2.4...), men jag varnar folk om uppdateringen, folk har ringt in och klagat på att deras PS3'or ar blivit "brickade" pga 2.40, och då har iof Sony dragit tillbaka 2.40 till 2.36 igen. MEN SOM SAGT, vissa folk kan få deras konsoll brickade pga denna uppgradering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 brickade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 går ej att starta, och det är dåliga fps och sånt om man kommer in i xmb menyn från ett spel också har jag hört. ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.