JonteFire2 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Har precis köpt fifa 08 och är urusel på det! Kan ni några bra tips för mig som är nybörjare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Träna, träna, träna. Enda sättet. Om du kör karriär-läge så är ett tips att uppgradera arenan, höja biljettpriset till högt/max. Sen om du vill att laget ska bli riktigt bra efter några säsonger så ska du ha 10/10 på: Anfall Mittfält Försvar Målvakt Det är inte heller fel att har 10/10 i: Scoutning Förhandlingar Arenan m.m. Om du inte vet vad jag pratar om så ska du gå in på Kontor och där ska du välja ... (glömt bort). Men i alla fall, om du klickar rätt så ska du komma till en sida där du kan betala för att det ovannämda ska öka (t'ex: 4/10 till 5/10 osv). Hoppas du förstod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Tack! Jag förstod lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Ett annat tips är att sälja all b-spelare så att du bara har mellan 16-22 spelare kvar. När jag kör fotbollsspel så brukar jag MAX ha 23-24 spelare (Pes). På Fifa räcker det med att ha 18 spelare, men det är bara vad jag föredrar. Ett annat tips är att scoutar fram nya spelare. Det är roligt i början att få så bra och unga spelare. Senare i spelet blir det väldigt tråkigt eftersom kanske hela ditt lag kan bestå av låtsas scoutade spelare. Efter några säsonger med ett lag så börjar du lära dig spelet bra. Jag hade kört med Celtic i 4-5 säsonger (skottska högsta ligan) (har frotsatt till säsong 2015-2017, eller nåt). Efter det tog jag över Darlington (Engelska fjärde ligan) på en nya karriär. Redan efter 5 säsonger hade jag vunnit Premier League och Champions League. Så ora dig inte för att du kanske inte är så bra nu. Spelet blir väldigt lätt sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 asså, nu får du ta och förklara...! Vad är scouta? Du kan gärna förklara dem viktigaste kontrollerna oxå för jag fattar dem inte på manualen tex: Hur springer man fortare? Om du förklarar det är du bäst ;) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Passa runt mycke.. och är du man united så försök alltid passa ut till höger kanten.. hah :P annars så testa dig fram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Ändra inställningarna på motståndar laget till nybörjare om du inte har gjort det. Kanske bara är en sån sak om du tycker att du är dålig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Ändra inställningarna på motståndar laget till nybörjare om du inte har gjort det. Kanske bara är en sån sak om du tycker att du är dålig. Ok, Hur gör man :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 (redigerat) Fortare springerdu på R2 (den högra knappen längst bak åt höger längst ner). Svårighetsgrad ändrar du innan du startar en match på karriärläget har jag för mig. Redigerat 4 Juli 2008 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Ok, varför säger du bara inte R2 om det nu är den för jag springer inte särkilt fort på den knappen! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Mena R2, har vant migså med Xbox 360. Det är i alla fall R2 du springer snabbt med, ifall du inte ändrat några inställningar. Vilket lag kör du med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Okej, isåfall har jag nog det för R2 fintar jag typ motspelaren.. :o Jag kör med If Elfsborg Men du.. Hur gör man spelarna bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg