Hoppa till innehåll

Fifa 08

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Träna, träna, träna. Enda sättet. Om du kör karriär-läge så är ett tips att uppgradera arenan, höja biljettpriset till högt/max. Sen om du vill att laget ska bli riktigt bra efter några säsonger så ska du ha 10/10 på:

Anfall

Mittfält

Försvar

Målvakt

Det är inte heller fel att har 10/10 i:

Scoutning

Förhandlingar

Arenan

m.m.

Om du inte vet vad jag pratar om så ska du gå in på Kontor och där ska du välja ... (glömt bort). Men i alla fall, om du klickar rätt så ska du komma till en sida där du kan betala för att det ovannämda ska öka (t'ex: 4/10 till 5/10 osv).

Hoppas du förstod.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett annat tips är att sälja all b-spelare så att du bara har mellan 16-22 spelare kvar. När jag kör fotbollsspel så brukar jag MAX ha 23-24 spelare (Pes). På Fifa räcker det med att ha 18 spelare, men det är bara vad jag föredrar.

Ett annat tips är att scoutar fram nya spelare. Det är roligt i början att få så bra och unga spelare. Senare i spelet blir det väldigt tråkigt eftersom kanske hela ditt lag kan bestå av låtsas scoutade spelare.

Efter några säsonger med ett lag så börjar du lära dig spelet bra.

Jag hade kört med Celtic i 4-5 säsonger (skottska högsta ligan) (har frotsatt till säsong 2015-2017, eller nåt). Efter det tog jag över Darlington (Engelska fjärde ligan) på en nya karriär. Redan efter 5 säsonger hade jag vunnit Premier League och Champions League. Så ora dig inte för att du kanske inte är så bra nu. Spelet blir väldigt lätt sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...