fag Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 (redigerat) ni vet där i de där ställe som de finns massor me gubbar runt omkring å The Five eller va han nu heter har Kanes dotter,så när man rör sej så skjuter dom nästan direkt,vad ska man göra där? :huh: Snälla,Väldit tacksam för svar! Redigerat 3 Juli 2008 av Burkan Citera
wilmerx.tk Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Skrivet 4 Juli 2008 I sidan, mot väggen, finns en bomb och den ska du skjuta på. Klart. ;) Citera
ThaNooB Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Skrivet 11 Augusti 2008 Testade ni demot? Det verkligen sög! Citera
Garone Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Skrivet 11 Augusti 2008 Testade ni demot? Det verkligen sög! Jag tycker att Kane & Lynch: Dead Men är sjukt underskattat. Och som snubben ovanför ThaNoob sa, din polare som sprang in ligger död vid väggen med minan som han hade med sig. Skjut på den. Citera
ThaNooB Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Skrivet 11 Augusti 2008 Jag tyckte bara att kontrollerna var riktigt värdelösa, verkar som en bra idé. Tyckte det var kul bara att hoppa in genom fönstret på demot. Så egentligen borde jag inte sagt tråkigt, kanske dålig spelkontroll istället. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.