Hoppa till innehåll

Information Om Red Cloud, Fd Blue Ghost


Gäst InTech
 Dela

Hjälp så att red cloud blir bättre  

23 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst InTech

Ni får säga till här om ni är för slöa för att gå med själv, Så ni behöver inte ansöka om ni vill :)

Men som tidigare sagt (innan jag redigerade) så är det inget tvång på att betala fm som det var förut någon gång. Och inte kommer det hända eller. Eftersom det är gratis att driva gruppen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst InTech

Inte blue ghost tack. Styrs av en p12'a som tror han är jävligt mogen, försöker vara helt seriös hela tiden. Så är det tyvärr inte och det skall du veta!

 

Man kan ju alltid undra vilken p12a som du menar, jag skulle aldrig i hela mitt liv lagt till en oseriös moderator som är p12 i mitt forum.......

 

jag har godkänt ansökan nu logfan

Redigerat av InTech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte blue ghost tack. Styrs av en p12'a som tror han är jävligt mogen, försöker vara helt seriös hela tiden. Så är det tyvärr inte och det skall du veta!

P12 öh.

 

Kolla en gång till.

 

Annars tror jag mor din och du får åka till farbror optikern.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...