laynus Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 min kompis kan skicka massa vibbar på raken men han vill ej seja kan nån här seja hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 A-patch http://apatch.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Akta för virus när det gäller Windows Live Messenger plugins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Det är extremt störande att få massa vibbar om man inte stängt av det som jag har gjort så jag rekomenderar att du inte spammar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst feeik Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 du kan skicka vibb kryssa konversationen. sen öppna en konversation med samma person igen, skicka vibb kryssa, öppna, vibba och hålla på så :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.