linuss97 Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 nemue Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Kom igen, flera ;). Förövrigt så kan alla nu skriva in vilka spel de har, och vilka spel de är aktivast på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 viko554 har spelen = devil may cry 4, call of duty 4, ratchet and clank ToD och guitar hero3 ska snart köpa gta iv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 bra. Men tar inte med spel "man ska köpa" eftersom det kan bli så att man inte köper det eller så. Flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 skriv upp mig på 60 gb hade 40 förut fast fick en ny ps3 med 60gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 (redigerat) för er som tycker det ser stökigt ut så kommer det en ny version 3.8 imorgon. då det är stilrenare, och tex [ i ] och [ / i ] är borta. Mera tack, ni verkar bli offline efter ni skrivit in detta xD EDIT - 3.8 kommer idag, 4.0 kommer imorgon Redigerat 8 Juli 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag har spelen: Ratchet & Clank: Tools of Destruction (Kom med) Uncharted: Drake's Fortune (kom med) Grand Theft Auto IV De tre spelen har jag, (inte så många, men har nästan precis skaffat den). Mitt PS3 är: En 40 GB-modell. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Har spelen:Rainbow six vegas 2,stranglehold,NBA street homecourt,Pro 2008,Call Of Duty 4 och Smackdown vs raw 2008 och har 40 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Online ID: Gambet826 Spel : Uncharted: Drake's Fortune, NFS: ProStreet, BF: Bad Company, Army of Two Konsol: 40 GB Köpte nyss det så har ej många spel :) (köpte det igår lr i förrgår kmr ej ihåg) XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 jäkligt snygg förbättring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) Snyggt det blev. Jag har spelen: Guitar Hero: Aerosmith Army of two Grand theft auto IV Resistance: Fall of Man Ghost recon 2: Advanced Warfighter Tony Hawk's Proving Ground Lägger till att systemet är på 40 gb. Redigerat 10 Juli 2008 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Nice lista. PSN: tFreaK_ 40GB versionen. Spel: Grand theft auto IV Army of Two Resistance: Fall of Man Ghost Recon 2: Advanced Warfighter Tony Hawk's Proving Ground Guitar Hero: Aerosmith Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.