Ghostbuster9 Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Icebears4ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Akizy Äger spelen : Little Big Planet Call of Duty MW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Mitt psn: dannike 40 gb ps3 (phat) Spel: Burnout paradise the ultimate box (favorit) Bourne conspiracy stranglehold the orange box battlefield 1943 supersonic acrobatic rocket powered battle cars Saints row 2 PAIN Gh3 Folklore PS1-spel: Rainbow six Crash bandicoot Crash bandicoot 3 Warped CTR Driver Ångrar att jag sålde alla mina ps1 spel nu, men man gör dumma saker när man är yngre... :( Jag addar dig så vi kan köra Pain och Burnout Paradise The Ultimate Box tillsammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 HydraPatrik och jag spelar Uncharted 2 och MW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 (redigerat) Here comes the psn! - Loint Call of duty mw2 Nba 08 (07?) Fifa 08 Nhl 08 PAIN Call of juarez - Bound in blood Call of duty 4. Burnout Paradise city Far cry 2 Uncharted 2 Assasins Creed Gta IV = <3 Star wars - republic nånting. - Lillebror's Tekken 6 Call of duty 3 Street Fighter Smackdown vs raw 2009 Smackdown vs raw 2008 Cabelas Dangerous Adventure Fifa street 3 The godfather 2 Ratchet and clank - Tools of destruction Ratchet and clank - Quest for booty Gran turismo 5 - Proluge Haha :D Lööv tö gäjm! Har nåra till, pallar nt alla.. :( Redigerat 8 Februari 2010 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smacky Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Rockdanne Spelar: COD 4 "Modern Warfare 1" COD 5 "World at War" Saints Row 2 NHL 09 Little Big Planet Rockband och många fler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 icebears4ever Jag spelar: Call Of Duty Modern Warfare 2 Heavy Rain Uncharted 2 Among Theives PAIN Burnout Paradise The Ultimate Box Sid Meiers Civilization Revolution Buzz! Svenska Genier! Ghostbusters The Video Game Skate 2 LittleBigPlanet Lost Warhawk Adda mig om ni har nåt spel som jag har spelar gärna Pain, MW2, Skate 2 och Burnout med er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 xEnerQy Spelar för det mesta bara CoD 4 (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 bara så ni vet så kan jag inte uppdatera mitt förstainlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SUPAHSNEAKY Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 PSN, SUPAHSNEAKY Spelar online: Resident Evil 5 Call of duty MW2 Call of duty MW1 Borderlands Metal Gear Solid 4 BF Bad Company 1 Hör av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 jeppez_96 Spelar: Call of Duty 4: Modern Warfare Grand Theft Auto IV LittleBigPlanet Sen har jag en jävla massa spel jag inte spelar... Jag tar upp det imorrn, jag orkar inte kolla nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 PSN: VilligBlondin14 Spelar nästan bara Killzone 2 online.. ibland blir de dock Gta 4 och Nfs Shift Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.