christian9710 Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 när spelar på mitt playstation låter det som tuk tuk tuk. vad är felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Kan ju vara ngt på konsollen lämna in den ngnstans där dem kan kolla felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 om det är 40 gb och det låter när man precis börjat spela kan det bero på att den varit avstäng typ under natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 när spelar på mitt playstation låter det som tuk tuk tuk. vad är felet Låter det så när du har skiva i eller utan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 när spelar på mitt playstation låter det som tuk tuk tuk. vad är felet Låter det så när du har skiva i eller utan? För de som är uppmärksamma såg att han skrev "när jag spelar"... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Var så ibörjan för mig, men den slutar efter ett tag.. Nu tror jag inte den låter så alls, bara när det laddar mycket eller något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.