fabulo Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 (redigerat) Om det är nån som vet om nåt roligt bilspel till pc, så skriv det här. Redigerat 5 Juli 2008 av fabulo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Flatout 2<3 Fast om du ska ha nyare så, Race Driver Grid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 (redigerat) Va? Om du menar program så tipsar jag dig om Windows Moviemaker. Det använder alltid jag vid bildspel :P Fast moviemaker är ju nybörjarprogram. Redigerat 5 Juli 2008 av ario10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabulo Skrivet 5 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 nu var det ju bilspel det var frågan om, men windows moviemaker är ett bra program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabulo Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Flatout 2<3 Fast om du ska ha nyare så, Race Driver Grid. Ok, jag har sett lite trailers till flatout-spelen, dom verkar kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Race Driver: Grid är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Race Driver Grid Colin McRae Dirt Need for speed spelen, dom flesta är bra. GTA :wub: det är ju inte bara bilspel men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabulo Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Race Driver Grid Colin McRae Dirt Need for speed spelen, dom flesta är bra. GTA :wub: det är ju inte bara bilspel men ändå ja, gta är kul, har testat det hos en kompis och det är kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jag stor rekomenderar Need For Speed Pro Underground.. :) Asså med ratt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.