CrazyBarrie Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 (redigerat) Tävling avslutad Sonicman vinner! Redigerat 7 Juli 2008 av Contox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Raptomex var snyggast Sonicman, har du typ gjort din i word? (wordart) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Zhark har blivit grymt mycket bättre på senaste tiden, så jag röstade på honom (och hans bidrag var snyggast). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 varför är inte min med ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 5 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 (redigerat) varför är inte min med ?oj förlåt mig jag lägger in den, jag hadde lite bråttom >.< Redigerat 5 Juli 2008 av Contox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 (redigerat) Var inte så värst imponerad av någon av dom. Det fick bli Cookiesmasher. röstade innan UAP's bild var med. Hade kanske tagit den annars. Redigerat 5 Juli 2008 av Arako Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Eftersom att man inte får rösta på sin egen så fick Rapto min röst. Älskar färgen och Reaper :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Röstade Garkan eftersom färgerna i hans sig var mera tilltalande för min smak och för dess enkelhet, annars hade jag tagit Arako. De andra signaturerna vågar jag nästan inte se på, det händer lite för mycket på dom bilderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Arako GMV, riktigt snyggt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Garkan den var snygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Gillade kinaputts =) . Han fick min röst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Raptomex var snyggast Sonicman, har du typ gjort din i word? (wordart) Bara texten. Men i nästa SOTW kommer det inte att var Word text. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg