Pedraj Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 jag tror sonicman köper tills sig votes.. ingen skulle vota för honom.. för en word/paint sak.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Wow! Och alla vill ha ett REP system, REP system är får sidor som är mogna, skulle detta var ett etcken på det? Jag trodde att åtminstone en tråd kunde vara seriös, nästa SOTW så får endast dom som kan göra bilder vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 han kanske har gjort flera användare som han använder för att rösta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jag har sagt det innan och jag säger det igen, antingen fuskar sonicman eller så finns det ett antal som behöver stiga fram och bli dubbade till "Riddare av den dåliga smaken". Jag röstade på Cookies iaf :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 (redigerat) Wow! Och alla vill ha ett REP system, REP system är får sidor som är mogna, skulle detta var ett etcken på det? Jag trodde att åtminstone en tråd kunde vara seriös, nästa SOTW så får endast dom som kan göra bilder vara med. detta stämmer, man skickar in bidrag och om jag anser att dom är tillräligt bra för att vara med. DÅ är dom med, det finns ingen chans att övertala mig om ni inte skulle vara med, plus att jag kommer skicka ett pm tilbaka till varje person och säga om dom kom med eller ej ;) Tävlingen avslutad! Sonicman vinner Redigerat 7 Juli 2008 av Contox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Det är f*n inte sant, hur kan den sämsta vinna? :o Det luktar cheat hela vägen från lappland till skåne vafan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Det är f*n inte sant, hur kan den sämsta vinna? :o Det luktar cheat hela vägen från lappland till skåne vafan!Eller hur, jag ska inte vara med i sånt skit om man får fuska.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Det är f*n inte sant, hur kan den sämsta vinna? :o Det luktar cheat hela vägen från lappland till skåne vafan!Eller hur, jag ska inte vara med i sånt skit om man får fuska.. jag har kollat på alla bidrag så att dom inte är skräp, dom får inte vara med. t.ex. Sonicman får inte vara med mer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 YES!!!! Duktig pojke :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Jag har sagt det innan och jag säger det igen, antingen fuskar sonicman eller så finns det ett antal som behöver stiga fram och bli dubbade till "Riddare av den dåliga smaken". Jag röstade på Cookies iaf :wub: Tack, Dez <3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Jag har sagt det innan och jag säger det igen, antingen fuskar sonicman eller så finns det ett antal som behöver stiga fram och bli dubbade till "Riddare av den dåliga smaken". Jag röstade på Cookies iaf :wub: Tack, Dez <3. Alltid du :wub: <33 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg