Hoppa till innehåll

Runescape


azza1
 Dela

Rekommendera inlägg

När du har kommit upp till Mining lvl 30 så kan du börja hugga Coal. På den tiden jag spelade kunde man sälja det för.. Jag tror det var 150 g ea.. Vet dock inte hur mycket man kan sälja det för just nu

Redigerat av Raffed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt råd är nästan likadant som Raffeds, Men..Du ska mina massa iron och lägga in i banken, Sen finns det ett annat sätt.

Du skaffar massa Coal och lägger in i banken och smelter iron och coal till steel bars och säljer dom osv..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst feeik

Om du skaffar massa coal och säler dem blir du nog ganska rik. annars kan man ju merchanta fast pga att GE kom så kan man ju inte göra det längre.. om du inte orkar mina coal hela tin kan du ju va lite ohederlig och ladda ner autominer xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jeppedoli

Om du skaffar massa coal och säler dem blir du nog ganska rik. annars kan man ju merchanta fast pga att GE kom så kan man ju inte göra det längre.. om du inte orkar mina coal hela tin kan du ju va lite ohederlig och ladda ner autominer xD

vad är autominer? :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du skaffar massa coal och säler dem blir du nog ganska rik. annars kan man ju merchanta fast pga att GE kom så kan man ju inte göra det längre.. om du inte orkar mina coal hela tin kan du ju va lite ohederlig och ladda ner autominer xD

vad är autominer? :huh:

 

Ett olagligt sätt att fuska på, när du använder den blir du IP bannad d.v.s du får aldirg mer spela RuneScape... (Man kan inte byta ip, och på så sätt komma undan...) En bot som hugger sten själv. dock kan du köra den i en halvtimme eller liknande innan Jagex kommer på dig, sen är du körd för resten av livet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag spelar rs och jag är combat lvl 60 men jag vill ha lite nya tips

på hur man tjänar pengar mitt sätt är att hugga yew men det är

as tråkigt så ge mig tips :)

 

Vill du ha mkt pengar snabbt finns det bara tråkiga sätt. Men om du inte vill ha så mycket så kan du alltid stå och döda dark wizard utanför Varrock. Sen tar du alla runes. Nature och Cosmic runes kan du sälja för hyfsade summor. Finns en del andra runor du också kan sälja för rätt bra pris, men eftersom jag inte spelat på flera år minns jag inte namnen. =/

 

Men det blir du som sagt inte mijonär på. Bara att få ihop 25k på det sättet är relativt drygt. Så det är bara mina coal som f*n å sälja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jadu beror ju på vilken lvl man är på en skill.

 

Jag brukade tjäna miljoner på att hugga runiteore men det är ju lite riskabelt men jag är ju på cb lvl 130, och mining lvl 99. Jag vet inte hur det är nu men förut när wildness fanns så var det ju andra spelare som attackerade en när man var där uppe, men ingen attackerade mig, jag attackerade dom. Men nu är det väll spöken där uppe antar jag så gå dit med kompisar om du kan hugga runite ore, det tar ju en ganska lång stund innan det kommer fram nya ore's.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...