knadi Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 ni kanske inte ens har hört tallas om det men jag tycker det är kul undrar vad ni tycker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Riktigt roligt. Klarat det, men är på första ön i Immortal Throne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Testade demon. Verkade vara ett helt okej spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 För mycket hack 'n' slash för min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 tycker att det är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 För mycket hack 'n' slash för min smak. Jo, det kan vara väldigt segt i mellan åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst feeik Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 det e la kul till och från. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.