Linkeeze Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Joo lite nyfiken på vem/vilka ni har som main(s) (Huvud karaktär) Personligen gillar jag Wario och Ike :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 tja min main är luigi, men har alldrig kört online... för ingen orkar lägga till mig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 1, King Dedede 2, Bowser 3, Toon Link Användre Meta Knight och Ganondorf ibland också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
You've Never Heard of Me Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Ike, självklart. Att spela online var verkligen en besvikelse, det laggade som sjutton. Men kanske för att jag körde med "Anybody", och inte med polare. Så kanske mötte folk från USA, England och så, vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 (redigerat) 1. Lucas (PK STAAARSTOOORM :D ) 2. Captain Falcon 3. Diddy Kong till "You've Never Heard of Me": Körde lite online igår och det laggade skitmycket, irriterande nog blir jag alltid för frustrerad för att spela ordentligt och förlorade nästan hela tiden :(, dethar fungerat bra förut men det skulle kanske bero på nån sorts server-problem hos nintendo? Redigerat 6 Juli 2008 av Azzeus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 (redigerat) 1. fox 2. Kirby :) 3. toon link Redigerat 7 Juli 2008 av Duali Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Det jobbiga är att om en av de fyra man möter har dålig uppkoppling, så laggar alla :/ Synd att det inte är som Mario Kart Wiis uppkoppling. Alla skulle älska spelet då Min maincharacter är självklart Zero Suit Samus :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 hur lyckas ni köra mot "anybody"? ja väntade i vänt rummet i 4 timmar igår :/ va har ni för inställningar (kanske det som är problemet för mig?) ja har alla items, och banan final destination... spelar det någon roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 hur lyckas ni köra mot "anybody"? ja väntade i vänt rummet i 4 timmar igår :/ va har ni för inställningar (kanske det som är problemet för mig?) ja har alla items, och banan final destination... spelar det någon roll? Jag har inte heller lyckats med det :( Men jag kan titta när andra spelar, funkar det för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 (redigerat) aa, men det är inte live matcher, det är matcher som spelats tidigare samma dag men du? om du har lagt till mig... ska vi köra nu? *springer till Wii't* Redigerat 7 Juli 2008 av Hunted Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 (redigerat) Nej kan inte än. Redigerat 8 Juli 2008 av Duali Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 1. Meta Knight 2. Pit 3. Marth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.