zooombieee Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 1: Snake love him :wub: 2: Sonic 3: Ike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Metaknight, Wolf och Ike. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joiny Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 1. Lucario 2. kirby 3. ike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 falco, olimar, R.O.B = mina favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Jag har aldrig förstått mig på Olimar. Visst, han är skön att vara ibland, men f*n, hans attacker är någolunda enformiga och sånt gillar inte jag :) Jag kör mest med ZZS, Lucas, Sheik och Peach :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 1. Ike 2. King DeDeDe 3. Kirby Tror att Kirby kommer på 3:dje plats, var länge sedan jag spelade (nått fel om dual player sak som tydligen skulle vara ganska vanligt). Någon annan som fått det felet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Kör bara hos en kompis och då använder jag alltid Kirby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 1. Ike 2. King DeDeDe 3. Kirby Tror att Kirby kommer på 3:dje plats, var länge sedan jag spelade (nått fel om dual player sak som tydligen skulle vara ganska vanligt). Någon annan som fått det felet?? Ja, det är några få stycken Wii:n som inte har klarat av SSBB:s Dual Layer, det beror på att länsen i Wii:et är smutsig, så du måste helt enkelt skicka in konsollen till Nintendo så fixar dem den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Jag har aldrig förstått mig på Olimar. Visst, han är skön att vara ibland, men f*n, hans attacker är någolunda enformiga och sånt gillar inte jag :) Enformig, vad babblar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Har inte spelet, men när jag har kört det så är jag mest sonic, meta knight och wolf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 De jag kör mest med är Lucas, Kirby, Link och Toon Link. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Bara jag som tycker det är lite tråkigt att Wolf, Fox och Falco har istortsett samma attacker?? Tycker om Meta Knight också Btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.