You've Never Heard of Me Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Skrivet 6 Juli 2008 Ser ut som att man inte vinner något när man klarar alla events på easy. Så jag fortsatte och klarade alla events på normal, men nej, inga priser där heller. Är det någon som har klarat på hard? Får man någonting då? Citera
Duali Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Skrivet 7 Juli 2008 Det är någon event man ska vinna på hard så får man något men kommer inte ihåg vilken. Citera
0014 Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Skrivet 7 Juli 2008 Det är någon event man ska vinna på hard så får man något men kommer inte ihåg vilken. Det finns flera stycken som man ska klara på hard. Jag började med hard direkt, så jag vet inte riktigt vilka man va tvungna att göra. Men f*n, den där Rainbow Ride när man ska döda 50 Yoshis med Pit och Metaknight är hur svår som helst på hard :P En jag kommer ihåg att man fick nåt på var den när man möter Dark Link på hard. Priset får du väl lista ut själv när du väl klarat det, för jag kommer inte håg ;) Citera
You've Never Heard of Me Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2008 50 Yoshis med Pit och Meta Knight? Har inte ens gjort den på easy, och jag har gjort alla events som finns. Citera
JosJuice Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Skrivet 7 Juli 2008 50 Yoshis med Pit och Meta Knight? Har inte ens gjort den på easy, och jag har gjort alla events som finns.Co-op event. Citera
Duali Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Skrivet 7 Juli 2008 50 Yoshis med Pit och Meta Knight? Har inte ens gjort den på easy, och jag har gjort alla events som finns.Co-op event. Kan man vinna saker på Co-op events? Citera
Hunted Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Skrivet 7 Juli 2008 om du klarar eventen då du är ganondorf mot pit linko ch zelda på hard låser du upp någonting... Co-op events? ja har bara kört tom 41 vanliga events... va e coop events (ok ja vet att det betyder att man spelar 2 spelare men ja menar hur kör man det ) Citera
Duali Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Skrivet 7 Juli 2008 Det är bara att trycka + med andra kontrollen i event läget tror jag. Inte säker om det är + men det står iallafall i högra hörnet längst ner. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.