Hoppa till innehåll

Vad Tycks Om Nya Rs?


Vad tycks om nya rs?  

30 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Nu spelar jag ju inte RS, men har sett skillnaderna och tycker att det är skit. De försöker pumpa Runescape med steroider utan att tänka på bieffekterna.

Jasså? Kan du tala om vad bieffekterna är da?

 

Med grafik-bytet så förstörde de Runescape designen imo, Runescape ska inte ha bra grafik tycker jag., Ett annat exempel är när de tog bort wildy för att få bort alla gold sellers.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu spelar jag ju inte RS, men har sett skillnaderna och tycker att det är skit. De försöker pumpa Runescape med steroider utan att tänka på bieffekterna.

Jasså? Kan du tala om vad bieffekterna är da?

 

Med grafik-bytet så förstörde de Runescape designen imo, Runescape ska inte ha bra grafik tycker jag., Ett annat exempel är när de tog bort wildy för att få bort alla gold sellers.

 

Men dom finns fortfarande kvar fast nu måste man ge sitt pw till dom.. <.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DET suger jag slutade spela runescape för ett bra tag sen med min lvl 76:a men jag gick in på hemsidan och kollade ingetsom var bra afan dom lägger till en massa saker som dom tror e häftiga men som suger jag fattade nästan inget av det nya RS och et som föstör spelet mest är det där j*vla membership jag har inget creditkort jag e ett BARN det e barn som ska spela RS inte vuxna men iaf så mamma elr pappa vill inte betala via internet... -.- så det suger nu hatar det OCH SPECIALLT DET DÄR J''LA MEMBERSHIP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DET suger jag slutade spela runescape för ett bra tag sen med min lvl 76:a men jag gick in på hemsidan och kollade ingetsom var bra afan dom lägger till en massa saker som dom tror e häftiga men som suger jag fattade nästan inget av det nya RS och et som föstör spelet mest är det där j*vla membership jag har inget creditkort jag e ett BARN det e barn som ska spela RS inte vuxna men iaf så mamma elr pappa vill inte betala via internet... -.- så det suger nu hatar det OCH SPECIALLT DET DÄR J''LA MEMBERSHIP

Du kan ringa från din mobil eller hem telefon också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DET suger jag slutade spela runescape för ett bra tag sen med min lvl 76:a men jag gick in på hemsidan och kollade ingetsom var bra afan dom lägger till en massa saker som dom tror e häftiga men som suger jag fattade nästan inget av det nya RS och et som föstör spelet mest är det där j*vla membership jag har inget creditkort jag e ett BARN det e barn som ska spela RS inte vuxna men iaf så mamma elr pappa vill inte betala via internet... -.- så det suger nu hatar det OCH SPECIALLT DET DÄR J''LA MEMBERSHIP

Du kan ringa från din mobil eller hem telefon också.

 

Och så står det inte att man måste vara under 18 för att lira, så om en 30 åring skulle lira rs så tror jag ingen skulle märka något speciellt bara att dom kan betala membership själva men det märks ju ändå inte om dom är vuxna eller barn.. Fast om man är på f2p svenska världarna är det typ bara lvl.10 som typ står och säger: Kan ja fo nogot? Och det är väldigt irriterande :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...