Gäst Yantra Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Har ni nåra Öknamn på era lärare? Här är ökNamnen på mina Spetan kattmat cesar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Vi kallar en av våra lärare görglichen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Vi kallar itne vår fröken något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hon heter Åsa så vi kallar henne Åsa ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Jag kom på en till vår gympalärare kallar vi sadisten :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 vi är så snälla så vi har inga öknamn på nån. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 (redigerat) Inte vi heller.inte på nån. eller kanske en som e helt :blink: Redigerat 25 Mars 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Svole = Han heter Sven-Olof men kallar honom Svole :D Foppa = min mentor Enok = Svenska lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 (redigerat) en matte lärare som hjälper dom som har svårt blir kallad av vissa i min klass "gråsuggan" utan att hon vet om det mobbing kallar jag det. Redigerat 25 Mars 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hej! Vi kallar en som heter Ove för ägghövve. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 plåster, ansikte- svenska läraren peddo- gympa läraren (allvarligt talat...) assistenten- extra matte/no läraren nalle puh- svenska läraren som jag hade i 7an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 fattmary=en hjälp lärare i våran klas och petson=typ en psycksnube eller kurator eller något vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.