Gäst Slivovits Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Kolla på bilden här under... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Där är mycket skit på Blipville och TV4 verkar inte motarbeta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Vet hatar det, Tv4 suger på spel, Men asså alla ba snackar om sånt skiit asså? blir f*n sur <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 det är bara en massa kåta j*vlar överallt som vill ha cam och webb och allt vad det nu är , jag la av med det där fär längesen , jag orkade inte mer :P Så jag kan inte neka att du har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) Är ni helt j*vla från vettet?. Jag spelar Blipville. Spelar dock lite mindre nu. Har massa rank och kan mycket om detta. Det är bara massa skitungar som vill ha tjej/kille. Dom blir BANNAD från Admins och Moderator. Jag är själv kompisar med en Moderator. Och han bannar folk dagligen. IP-Adressen blir bannad efter ett tag. Och dom flesta som kör Blipville snackar inte sånt där. Folk spelar Blipville för att snacka med polare och ha kul. Mest 9-13 Som snackar webb sex osv. ! Tycker att du har rätt med att det är folk som är äckliga osv. Men det är minst 300 av 40000. Vill du snacka med mig och en Mod på blipville så kan jag fråga han om han har tid EDIT: Stavfel Redigerat 9 Juli 2008 av dragonaits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 ... amg, kommer alldrig låta min lillebrosha gå in där längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Haha. Det är bara han som visar allt sexprat. FINNS SÅ MKT ANNAT SOM INTE ÄR SEXSNACK (caps för att få din uppmärksamhet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Sen har ju blipville blivit så jäkla stort så man går ju vilse . Sen kommer man till någon sliskig äcklig bög kille som frågar fuktigt " Hallo , WEBB?" . Ush , nej aldrig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.