Hoppa till innehåll

Gh3 Vs Gha (aerosmith)


Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 månader senare...
Gäst Mangekyoucake

liten comparation.

 

Bossbattles; Guitar Hero III.

Arenor/Banor; Guitar hero: Aerosmith.

Låtar; Guitar Hero III, det är ju blandat, och många låtar jag älskar.

 

 

Orkar inte mer ;_; 2-1 till Gutar Hero III; LoR. Men ska skaffa GHA och GH IV.

 

Btw, kommer ett metallica?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Jag har kört båda.

Jag tycker allvarligt att GH3 är så mycket bättre än Aerosmith.

Dels för att när jag körde Aerosmith körde jag på expert, jag fick 100% på de flesta låtarna, chokade på ett par enstaka. Den enda svåra låten jag hade problem med, var den allra sista. tog mig andra försöket att klara.

 

VART ÄR ALLA SOLONA?! Det är ju därför man spelar skiten!

 

Låtarna var skittråkiga, inga solon som sagt, samma sak hela tiden.

 

Och det jag störde mig mest på var att man fick någon j*vla skitgitarr som man inte kunde byta efter man kört 2 låtar i varje tier. Vem f*n vill ha en gitarr där man inte ser noterna?!

 

Nae, Aerosmith var skit, fanns inget bra med det, förutom kanske de som gillar deras låtar. Det är därför man har en mp3. För att kunna lyssna på deras låtar. På guitar hero ska man rocka sönder, ska vara One solon, Raining blood moshar över hela j*vla låten!

 

 

Och till er som säger att Aerosmith är legendariskt för man möter Perry, snälla. Jag mötte djävulen på guitar hero 3! Dock är det bara pixlar, so who cares?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har kört båda.

 

VART ÄR ALLA SOLONA?! Det är ju därför man spelar skiten!

ja kör gh3 igentligen bara för solona med =/ varje gång ja startar gh3 värmer ja upp me att köra andra solot på cult of personality(å ja vill sååååååå gärna köra jordan me sina insane solos)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

Håller på GH3, knäckte Aerosmith-skivan i 2 delar för att det var så dåligt. Gjorde samma sak med nhl 98 eller något sånt till ps1...

 

Ja, för NHL 98 har ju såå mycket med Guitar Hero att göra. Btw, så är NHL 8 riktigt awesome.

Han ska fixa GH3 har han sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...