Powerline Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hej! Jag har fastnat på Max payne 2 där det är ett fyrkantigt rum och en kille kastar ner bomber på mig men jag springer bara runt, runt, runt och vet inte vad jag ska göra. Jag bara dör hela tiden.. Är tacksam för svar!! //Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Powerline Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 JAg har klarat det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Räcker det int med en tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Nehe...jag har VARVAT Max Payne 1 och 2 The Fall of Max Payne! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.