DiRtY Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Skrivet 9 Juli 2008 tja igår så klarade jag gta 4 storyn (sista uppdraget var det när man dödade dimitri) men har bara klarat ca 60% står det på statsen, så vad e de övriga 40 %? Citera
swagzter Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) Jag tror att det är att man ska samla alla "Pigeons" och en massa sånt där! Jag slänger med ett par bilder där du hittar pigeons!!! (Den som är vid "Statue of liberty/ Frihetsgudinan" ligger inne i henne bakom hjärtat kasta 3 granater dit så får du tre pigeons) ! Redigerat 9 Juli 2008 av 95alexander95 Citera
Trips Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Skrivet 9 Juli 2008 tja igår så klarade jag gta 4 storyn (sista uppdraget var det när man dödade dimitri) men har bara klarat ca 60% står det på statsen, så vad e de övriga 40 %?Använd spoilertags för h*lvete! Citera
DiRtY Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2008 Jag tror att det är att man ska samla alla "Pigeons" och en massa sånt där! Jag slänger med ett par bilder där du hittar pigeons!!! (Den som är vid "Statue of liberty/ Frihetsgudinan" ligger inne i henne bakom hjärtat kasta 3 granater dit så får du tre pigeons) ! finns den karta med på gta 4 (asså fick man emd den i boxen) elelr måste man skriva ut den från internet och hur ser e sådan sak ut och jag vet inte hur man skriver i spoiltagers. Citera
DiRtY Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) [spoiler <Text> [/spoiler[spoiler går ju f*n inte [/spoiler Redigerat 9 Juli 2008 av underwar Citera
Trips Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Skrivet 9 Juli 2008 [spoiler <Text> [/spoiler[spoiler går ju f*n inte [/spoiler [spoiler.]härkanmanskriva=D[/spoiler.]Fast utan punkterna. Citera
DiRtY Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2008 [spoiler <Text> [/spoiler [spoiler går ju f*n inte [/spoiler [spoiler.]härkanmanskriva=D[/spoiler.]Fast utan punkterna. nu j*vlar Citera
addeB Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Skrivet 9 Juli 2008 om du vill veta vart alla pigeons, stunts och vapen mm är skå du först gå till en dator(på spelet alltså) och gå inn på sidan www.whattheydonotwantyoutoknow.com där finns kartor till sånt Citera
DiRtY Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 10 Juli 2008 om du vill veta vart alla pigeons, stunts och vapen mm är skå du först gå till en dator(på spelet alltså) och gå inn på sidan www.whattheydonotwantyoutoknow.com där finns kartor till såntok så man måste gå te en dator på spelet för att få fram kartan. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.