Hoppa till innehåll

Vad Ska Man Göra När Man Har Klarat Storyn På Gta 4?


DiRtY

Rekommendera inlägg

Jag tror att det är att man ska samla alla "Pigeons" och en massa sånt där! Jag slänger med ett par bilder där du hittar pigeons!!!

 

 

 

(Den som är vid "Statue of liberty/ Frihetsgudinan" ligger inne i henne bakom hjärtat kasta 3 granater dit så får du tre pigeons) !

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att det är att man ska samla alla "Pigeons" och en massa sånt där! Jag slänger med ett par bilder där du hittar pigeons!!!

 

 

 

(Den som är vid "Statue of liberty/ Frihetsgudinan" ligger inne i henne bakom hjärtat kasta 3 granater dit så får du tre pigeons) !

finns den karta med på gta 4 (asså fick man emd den i boxen) elelr måste man skriva ut den från internet och hur ser e sådan sak ut

 

och jag vet inte hur man skriver i spoiltagers.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du vill veta vart alla pigeons, stunts och vapen mm är skå du först gå till en dator(på spelet alltså) och gå inn på sidan www.whattheydonotwantyoutoknow.com där finns kartor till sånt

ok så man måste gå te en dator på spelet för att få fram kartan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...