DiRtY Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 som rubriken lyder. själv skulle jag vilja se mer när de driver med folk de e så j*vla roligt. det bästa de har gjort e ju de där gamla gubbarna som knoxvill har klätt ut sig till specielt när han går med en lite unge och dricker sprit och tykar as mkt med några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Vet ingen favorit, alla är ju underbara : ) men några som jag tycker är skkönast är Dave Englands omelett, Matt Hoffmans Lake Jump, The Red Wagon, Bams rövdrake och Weemans pisspistol i Jackass 2.5 ; ) Personligen tkr jag det är roligare att se när dom skejtar kundvagnar o skit än när dom driver med folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Vet ingen favorit, alla är ju underbara : ) men några som jag tycker är skkönast är Dave Englands omelett, Matt Hoffmans Lake Jump, The Red Wagon, Bams rövdrake och Weemans pisspistol i Jackass 2.5 ; ) Personligen tkr jag det är roligare att se när dom skejtar kundvagnar o skit än när dom driver med folk.ok men den holländksa bmx:n e grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 sjlv skulle jag vilja se att de slutade med heder eftersom det inte är kul längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag älskar klippmaskinen i 2:an ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STFU Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag skulle vilja se en 97:a som kunde stava... i 'Jackas' . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 13 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag älskar klippmaskinen i 2:an ;).har sett 2 :an men komemr inte ihåg nån klippmaskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Rymdraketen lätt. I tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 13 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Rymdraketen lätt. I tvåan.den e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Jag skulle vilja se mer av dom när dom driver med myanus :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Jag älskar klippmaskinen i 2:an ;).har sett 2 :an men komemr inte ihåg nån klippmaskin. De kommer med en rakapparat och rakar folk i huvet när de inte märker, :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Jag skulle vilja se mer av dom när dom driver med myanus :P " A Jack Russell Terrier in Mianus!" Håller med. De ska driva med Mianus mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.