Gäst wAcko Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Idag så köpte jag Age of Conan och installerar nu är på 17rdb data (ungefär 75%) och jag har läst och spekulerat och jag har tänkt att rolla en Cimmerian Barbarian Female, och jag undrar om någon här ute spelar på en PvP Server? Om ni gör det så skulle ni vara vänliga att skriva vad servern heter så jag kan spela med er? Finns det några patcher som behövs laddas hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 YthaN här på forumet spelar på en PvP server vid namn Fury. Är nog några patcher. Lycka Till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Okej, nu är det färdiginstallerat och patchar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Wacko, som sagt så spelar jag på Fury, om du joinar där, lägg till Litoria till friends ( shift-F ). då kan vi spela. Ses där isf, Bazti, du visste det :) bra minne =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Wacko, som sagt så spelar jag på Fury, om du joinar där, lägg till Litoria till friends ( shift-F ). då kan vi spela. Ses där isf, Bazti, du visste det :) bra minne =)) Fury & Bori är så enkla servernamn att komma ihåg. Fast minns inte Garones server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 aquilina eller nåt tror jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) Wacko, som sagt så spelar jag på Fury, om du joinar där, lägg till Litoria till friends ( shift-F ). då kan vi spela. Ses där isf, Bazti, du visste det :) bra minne =)) Litoria var det, okej. addar. Jag är en level 12 Barbarian Female :P Hon heter Tiona Redigerat 10 Juli 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 tänkte, vem var det som frågade, sry att jag var förvånad, nu vet jag det, ska dra ett tag nu men kommer in ikväll, vi spelar då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Wacko, som sagt så spelar jag på Fury, om du joinar där, lägg till Litoria till friends ( shift-F ). då kan vi spela. Ses där isf, Bazti, du visste det :) bra minne =)) Jag har också en lvl 26 ranger på Fury hatar PvP inte för att jag suger men orka bli gankad 24/7... jag är inne ibland, jag spelar på en RP-PvE server vid namnet Hyrkania eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Kör inte spelet, men har hört att det är roligt.. vad säger ni? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Kör inte spelet, men har hört att det är roligt.. vad säger ni? :)Grymt, gillar du Mmo's så köp AoC !Du tänkte på en grej, får inte min bild o funka, den e där om man går in på profilen men ser den inte där jag har postat, jag tänkte att man inte kunde ha den synlig som Nykomling, men du har ju det :o. Svara snälla :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Det är jättekul ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.