Hoppa till innehåll

Snälla, Hjälp Att Rädda Hajarna!


elin1101

Rekommendera inlägg

  • Svar 90
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Zakakiro @ Wow! Ännu en liten unge som måste ta till personliga påhopp.

 

Hajar äter ju fiskar o.s.v, vi människor äter tydligen soppa gjort av hajar :P

Jag står bredvid RHCP och Ubuntu nu, det är ju våran natur att göra soppa av hajar, det finns ju nått som kallas hajfensoppa, och för att få den soppan vad måste man göra då? Hm, jo få tag i en haj. Sen om dom kastar i hajen igen så bryr jag faktiskt inte mig så ganska mycket, om jag ska vara ärlig. Jag bryr mig faktiskt inte ett dugg om hajar, jag har inte en haj som husdjur, det kan ju knappast inte ni heller ha.

Om jag får fråga er som är totalt emot soppan, varför tycker ni om hajar? Har dom ett gulligt ansikte? Snygga fenor? vita, raka tänder?

 

TheGreatest@ När du upprepar, tror vissa här har kollat lite för mkt på film... Vilken hajen film syftar du på?

j*vla djurplågeri e det å ni försvarar det!? å jag fick en tillsägelse för inlägget jag skrev förut!! DU borde bli avstängd ditt svin!!! så den där tjej modden å ni försvarar djurplågeri? patetiskt, hon sitter väl å tror att hon e tuff genom att slänga ut varningar "-.-

 

Gå och grina i ett hörn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zakakiro @ Wow! Ännu en liten unge som måste ta till personliga påhopp.

 

Hajar äter ju fiskar o.s.v, vi människor äter tydligen soppa gjort av hajar :P

Jag står bredvid RHCP och Ubuntu nu, det är ju våran natur att göra soppa av hajar, det finns ju nått som kallas hajfensoppa, och för att få den soppan vad måste man göra då? Hm, jo få tag i en haj. Sen om dom kastar i hajen igen så bryr jag faktiskt inte mig så ganska mycket, om jag ska vara ärlig. Jag bryr mig faktiskt inte ett dugg om hajar, jag har inte en haj som husdjur, det kan ju knappast inte ni heller ha.

Om jag får fråga er som är totalt emot soppan, varför tycker ni om hajar? Har dom ett gulligt ansikte? Snygga fenor? vita, raka tänder?

Menart!

Och jag undrar varför ni hakar upp er på att skriva under på att man inte ska få äta hajar när dom i Japan/kina äter hundar?

 

Jag hade för mig att hundar var heliga i Japan. :huh:

 

ja det är dem ni tänker på kina det är där dem äter hundar i japan kan man till och med hyra hundar :lol: ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är visserligen synd att hajarna är på väg att utrotas, jag skrev på och så, men en sån här sida kan aldrig någonsin tyvärr påverka det minsta. Inte när det handlar om Kina och liknande länder, de tänker tyvärr för mycket på sin överlevnad och på att tjäna pengar så inget skulle tyvärr ändra deras åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...