Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jo... min character är en 70 paladin med hyffsat gear. Dessvärre nästan bara pvp gear. Så jag skulle vilja ha tips om vad jag kan göra för att förbättra mitt gear? Har ingen guild atm. Blev kickad av min förra <.<. Note: jag blir aldrig invitad till raids pga mitt gear(pvp alltså) så.. Det ända sättet jag kan raida atm är nog att fixa en kara guild run men som sagt har jag ingen guild. Så.. några tips om vad jag ska göra? :P

Skrivet

Kör heroics till badges så du kan köpa t6 equal gear.

Det tar typ fortfarande månader om han bara gör heroics för att få tag på badges.

Du kan lätt hela Karazhan i PvP gear om de andra raid medlemmarna (speciellt main-tanken) har bra gear.

Skrivet

Det tar typ fortfarande månader om han bara gör heroics för att få tag på badges.

Du kan lätt hela Karazhan i PvP gear om de andra raid medlemmarna (speciellt main-tanken) har bra gear.

Jo asså jag försöker ju få tag i heroic badges som Boffa sa. Men det här med kara. Ska jag hitta en guild eller bara joina random?
Skrivet

Jo asså jag försöker ju få tag i heroic badges som Boffa sa. Men det här med kara. Ska jag hitta en guild eller bara joina random?

Hitta en guild med 'potential' som ska börja med Karazhan och progressa med dem.

Skrivet

På min nydingade paladin hade jag jätte mycket tur med Guild. Jag fick joina en guild som hade Lack på pala healers, och nu är jag Guildens bästa healer. Men alla har inte lika mycket tur. DU kan försöka PUG'a Karazhan, men det slutar oftast med fail vid Moroes/Maiden.

Skrivet

Själv har man väll lyckats hitta 3 eller 4 PUG gruppar på last spot helt random nån som frågar, clearat hela med 1 wipe på prince, sen dom andra gångerna tog vi allt utom nightbane

• Skapa ny...