Lizard Skrivet 13 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Nu är jag i Lv 10 och undrar hur jag får ett djur som följerefter en! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Nu är jag i Lv 10 och undrar hur jag får ett djur som följerefter en! ;)Lättast är att köpa ett men du kan få ett genom att mata ett egg med pet feed till det har 99.99 exp sen tar du det till en gubbe(kommer inte ihåg vad han heter)OBS kom ihåg att pets inte kan attackra dom ger dig stats i vissa stats, står vilka på hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lizard Skrivet 14 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 OK :thanks: Nu är jag i Lv 15 och det har kommit upp en text om en massa element. Jag har läst allting! Men jag fattar inte hur jag ska göra för få ett "Speciellt" Vapen!!! I den lilla text rutan om ellementen finns en "NEXT" knapp, men det hender inget när jag trycker på den. Hur ska göra för att få mit vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.