Hoppa till innehåll

Runescape Clan.


Rammus
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag är level 50 , dock inte så bra level , har ingen bra armour eller så men jag kan börja levla om ni vill

Gärna försöka göra så gött du kan. Vi gör undantag med höga ranged/magic lvl. Armours kan du köpa när du har skaffat mycket pengar. Du får börja träna lite då :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska ta bort [url=" och " i slutet. Det ska tas bort. Redigera Inlägget och ta bort länken. Vi vill inte att alla ska se länken, Endast folk som skriver här på ämnet ska få gå med. Det är vad vi har börjat med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är level 50 , dock inte så bra level , har ingen bra armour eller så men jag kan börja levla om ni vill

Gärna försöka göra så gött du kan. Vi gör undantag med höga ranged/magic lvl. Armours kan du köpa när du har skaffat mycket pengar. Du får börja träna lite då :)

 

Jag har ganska hög magic level , jaja , ska in och levla nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha då vill jag gärna joina:) jag heter manski10 på rs och är :

cb:82

att:68

str:71

def:60

prayer:35 :S

range:51

och jag är p2p och jag började spela på rs classic så jag är nog var man kallar "erfaren" rs spelare.

Redigerat av jedimaster55
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Forumet funkar med det är problem med länken, Jag ger länken fast det blir "url" framför länken. Det ska man ta bort och det funkar.

Det ska också vara .htlm

 

Trevligt med massa folk som är intresserad. Jedimaster, Du har bra stats och låter kuning inom RS.

 

Btw. Ni som är P2P kommer få att spela på F2P worlds när vi har BH eller clan wars. Eftersom att alla kommer vara med och dom flesta är inte P2P. Men någon gång kan det hända att vi kör på P2P.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...