Hoppa till innehåll

Runescape Clan.


Rammus
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

Det har vi inte fixat en, Jag och Laxaxix (Hur det nu stavas xD) ska fixa forum, klan namn (Kom gärna med förslag) och efter det så blir det klan chatt :P. Men vi vet att du vill vara med. Det kommer jag ihåg :)

Redigerat av dragonaits
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har vi inte fixat en, Jag och Laxaxix (Hur det nu stavas xD) ska fixa forum, klan namn (Kom gärna med förslag) och efter det så blir det klan chatt :P. Men vi vet att du vill vara med. Det kommer jag ihåg :)

Luxaxix tack...

 

Vi kommer antagligen dela på clanchatten så att den som är online utav ledarna (Eller medlemmarna) får ha den.

Som sagt: Namnförslag får gärna komma. Kommer göra forumet under namn som inte behöver vara clannamnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så. Vi är nu redo att ta emot medlemmar.

 

Kraven är:

 

*Combat level 60 och uppåt, undantag göres för bra range/mage level

*Aktiv

*Pengar - Inte så man behöver gå och skaffa pengar för att köpa några lobsters så att säga...

*Bra armur/vapen (Samt pilar och runor)

*Veta hur spelet fungerar (t.ex inte ha full rune när man använder magi m.m)

*Inte spamma, varken chatten eller forumet. Detta klassificeras som omogen och du är bannad innan du ens spammat klart

*Acceptera alla medlemmar och bli kompisar med dem

*Acceptera uppdatering av reglerna ifall det händer

*P2P är inget krav, men en fördel iom bättre armour/vapen m.m. Dock kommer vi köra de flesta events på F2P, men ni kan ju ta på er armour i mem värld och sen byta... =)

 

Vi har inte många platser så det är bäst ni skyndar er. Vi har inte bestämt antalet medlemmar i clanen, men runt 10 till att börja med.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...