💬
Logga in
Fuska.se

Runescape Clan.

216 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Så. Vi är nu redo att ta emot medlemmar.

Kraven är:

*Combat level 60 och uppåt, undantag göres för bra range/mage level

*Aktiv

*Pengar - Inte så man behöver gå och skaffa pengar för att köpa några lobsters så att säga...

*Bra armur/vapen (Samt pilar och runor)

*Veta hur spelet fungerar (t.ex inte ha full rune när man använder magi m.m)

*Inte spamma, varken chatten eller forumet. Detta klassificeras som omogen och du är bannad innan du ens spammat klart

*Acceptera alla medlemmar och bli kompisar med dem

*Acceptera uppdatering av reglerna ifall det händer

*P2P är inget krav, men en fördel iom bättre armour/vapen m.m. Dock kommer vi köra de flesta events på F2P, men ni kan ju ta på er armour i mem värld och sen byta... =)

Vi har inte många platser så det är bäst ni skyndar er. Vi har inte bestämt antalet medlemmar i clanen, men runt 10 till att börja med.

Nivå 1 · Novis

Forumet går inte o komma in på ingen anslutning till servern där. Men ett klan namn kan vara Heavenly Demons.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Forumet går inte o komma in på ingen anslutning till servern där. Men ett klan namn kan vara Heavenly Demons.

Jag har inga problem, har du fått länk?

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #24

Bra med det där förslaget, Vi ska ta upp det sen. Jag ska kolla vad för länk jag gav dig. Är det fel länk så får du ett nytt PM med all ny Information.

Nivå 3 · Lärling

vill fighta er,jag mot er clan:),kom in i mmsythe clan chat för att tala mer.

Nivå 1 · Novis

Nevermind har fixat det.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

hej, ja e ny på fuska.se :D ....... ja skulle villa vara med i clanen ja e lvl 88 mina skills är:

hp:71

str:74

attack:70

def:67

magic:68

range:61

prayer:49

/jag är 13år :D ja heter jago428 på runescape om ni vill att ja ska va med;)

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #28

Lol, Du kan få ha fight med oss senare. Vi måste först få allt klart. Jago428 nice status :). Är du kuning inom Runescape?

Glömde nämna att ni som har fått PM ska gärna bli medlem så snabbt som möjligt. Vi har clan chaten och allt klar. Tillochmed samma capes :)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

ja jag har spelat runescape i 3 år och e p2p och vet allt som man behöver veta och är serigös spelare

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #30

Låter ju fint du får ett PM av mig alltså dina mejl. Skriver länken där så kan du registera dig på forumet.

Nivå 0 · Nykomling

funkar inte

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Låter ju fint du får ett PM av mig alltså dina mejl. Skriver länken där så kan du registera dig på forumet.

Dragonaits skulle du kunna aktivera mig i forumet vill gärna komma in i clan chat.
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #33

Hmm. Säkert att det inte funkar? Var samma fel för en kille här i forumet. Kolla om du har kopierat hela länken?. Annars får du ett nytt PM.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Dragonaits skulle du kunna aktivera mig i forumet vill gärna komma in i clan chat.

Jag kan tyvärr inte göra det just nu. Vi håller på att bygga upp sidan så Laxiax för göra det.

Du kommer kunna skriva i forumet snart.

Nivå 0 · Nykomling

skicka nytt

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

skicka nytt

jago det är fuska.se som lägger till den sista biten på alla länkar så fråga det ska inte vara det sista.
Nivå 0 · Nykomling

asså de står adressen är inte funkar typ eller sidan kan inte visas

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag är level 50 , dock inte så bra level , har ingen bra armour eller så men jag kan börja levla om ni vill

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #38

Det är något i slutet av adressen som fuska.se alltid lägger ditt, Det ska du ta bort och det kommer funka att starta sidan.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

asså de står adressen är inte funkar typ eller sidan kan inte visas

Tyvärr har jag ingen auktoritet i klanen så att jag kan skicka dig ett pm med den riktiga adressen.
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #40
↗ till inlägget

Jag är level 50 , dock inte så bra level , har ingen bra armour eller så men jag kan börja levla om ni vill

Gärna försöka göra så gött du kan. Vi gör undantag med höga ranged/magic lvl. Armours kan du köpa när du har skaffat mycket pengar. Du får börja träna lite då :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in