CrazyBarrie Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 (redigerat) Avslutad, arako vinner Redigerat 14 Juli 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Det står mellan Zhark och Arako. *singlar slant* Arako GMV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 stod mellan Arako och Contox men det blev Arako. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Arako :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 han heter kinaputt.. jag väljer uap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Min röst går till Easton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Easton eller Contox hmmm..... blir nog Contox eftersom man nästan inte ser Easton's render alls. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Jag gillar Contox. Kanske är det gitarren som gör det hela, jag vet inte :) men gillad det att fokuset är på gitarren som hamnar i mitten samtidigt som personen inte har blivit kapad utan hela får vara med tack vare hans ställning :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 (redigerat) Kinaputt GMV. Var nära på att ta Arako, det stog mellan Arako och Kinaputt. Redigerat 11 Juli 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Förövrigt, är det inte bättre att man skriver i denna tråden om vilken man tycker ska vinna, då kan man inte rösta på sig själv. Och förövrigt med lite mer tanke så skulle jag nog tagit arakos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Contox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Kinaputt GMV. Var nära på att ta Arako, det stog mellan Arako och Kinaputt. Samma för mig... Fast jag valde Arakos. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.